پک زناشویی رابطه مقعدی کاپوت
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

ژل روان کننده مقعدی کاپوت

برخی از زوجین به برقراری رابطه مقعدی علاقه مند بوده و از این نوع آمیزش لذت زیادی می برند. اما در این باره مشکلاتی نیز وجود دارد؛ اینکه رابطه مقعدی ممکن است با ایجاد درد هنگام دخول موجب آسیب و آزار بانوان شود. از همین جهت است که محصولات زناشویی متعددی برای تسهیل این نوع روابط طراحی و به بازار ارائه شده اند. استفاده از این نوع محصولات به ویژه ژل های روان کننده باعث کاهش درد های بانوان و ازایش لذت هر دو طرف می شود. در نتیجه تجربه ای لذت بخش و رضایت بخش تر رقم خورده و زوجین قادر به برقراری این نوع رابطه بدون هیچ گونه مشکلی خواهند بود. در رابطه های واژینال به دلیل مرطوب شدن خود به خودی واژن می توان تا حدودی از استفاده از زوان کننده ها چشم پوشی نمود اما در این نوع رابطه حتما نیاز است تا از یک مواد روان کننده خارجی استفاده شود تا حرکت های رفت و برگشتی، تاثیر دردناکی بر فرد نگذارد. پک رابطه مقعدی کاپوت با طراحی خاصی که دارد این امکان را فراهم می کند تا بدون احساس درد رابطه اتفاق بیفتد و بر لذت انجام آن افزوده شود.

پک رابطه مقعدی کاپوت


محصولات مشابه:

پک رابطه مقعدی


این پک از یک ژل روان کننده و یک ژل بی حسی تشکیل شده است که علاوه بر کاهش چشمگیر درد مقاربتی، سبب می شود تا بوهای نامطبوعی که شاید سبب آزار دو طرف در حین رابطه شود را از بین ببرد. همچنین باید به این موضوع اشاره کرد که پک مقعدی کاپوت کاملا پایه آب هستند، استفاده با کاندوم هیچ منعی را به همراه ندارد و توصیه می شود تا برای رعایت ایمنی رابطه مقعدی و عدم ابتلا به بیماری های عفونی حتما از یک نوع کاندوم کلاسیک در زمان انجام این نوع پوزیشن استفاده شود. برای استفاده هر چه بهتر از از این پک لازم است تا زن ابتدا از ژل بی حسی در قسمت پشت استفاده نمایند و پس از تاثیر گذاری آن می تواند با مقدار زیادی از این نوع روان کننده ها رابطه را ادامه داد.

 





:: برچسب‌ها: پک رابطه مقعدی کاپوت , خرید پک رابطه مقعدی کاپوت , قیمت پک رابطه مقعدی کاپوت , فروشگاه اینترنتی سپیتا , کاندوم , ژل روان کننده کاپوت ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: